ПОРЪЧКА И ДОСТАВКА |
ОБЩИ УСЛОВИЯ |
РЕКЛАМАЦИИ |
НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ |
ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ |
ПОЛИТИКА ЗА БИСКВИТКИТЕ |
Плащане
До пълното заплащане на дължимата цена, Търговецът си запазва правото на собственост върху стоката, предмет на сделката. Това право на собственост преминава върху Клиента в момента на извършването на всички дължими плащания към Търговеца.
Възможни са следните три начина за заплащане:
► С кредитна или дебитна карта, като методът отговаря на 3D Secure - най-съвременната система за сигурност при онлайн разплащанията. Решението гарантира изключителна сигурност при обслужването на плащания с карти Visa, Visa Electron и MasterCard чрез системите “Verified by Visa” и “Secure Code” и Maestro, носещи логото на Борика.
При избиране на метод за плащане с кредитна или дебитна карта, се отваря платежна страница на Борика, където Клиентът попълва необходимите данни за картата: номер на картата, дата на валидност, 3-цифрен код за сигурност, име на картодържателя. Сумата от картата на Клиента се удържа веднага след извършена успешна транзакция
При плащане с карта, Клиентът заплаща стойността на продуктите и доставката, в случай, че клиентът заплаща такава.
Транзакционната валута при плащане с карта е Български лев (ЛВ)
Ако на сайта има и цени в други валути, освен Български лев, те са само за информативни цели и могат да не са съвсем еднакви с начислената по вашата карта сума в същата валута.
► С пощенски паричен превод, при получаване на стоката, доставена с куриерска фирма „Спиди“ АД. Плащането се извършва директно на куриера, при получаване на стоката. Заплащането става единствено в брой. При тази доставка е важно Клиентът да пази бележката издадена от куриера, която е и касова бележка за стоката, и е нужна при връщане и гаранционни претенции.
► С PayPal, като след приключване на пазаруването бивате препрaтени към сайта на PayPal, където след влизане във вашият профил трябва да потвърдите покупката.
Възстановяване на суми във връзка с извършени плащания
► В случай, че плащането е направено с банкова карта, възстановяването на суми става чрез нареждане на обратна операция по картата в срок от около пет работни дни, в зависимост от вашата банка/карта. Това става, след като Търговецът получи обратно продукта от клиента.
► В случай, че плащането е направено с пощенски паричен превод, възстановяването на суми става, като Клиентът изпрати стоката обратно до адреса от който я е получил и ни информира за банковата си сметка. При получаването на стоката, Търговецът ще преведе съответната сума по посочента банкова сметка. Ако продуктът е изпратен с опция за преглед и Клиентът не желае да го закупи, не заплаща на куриера стойноста на продукта. Заплаща единствено обратната доставка.
► В случай, че плащането е направено с PayPal, след като търговецът получи обратно стоката, той превежда обратно парите по PayPal сметката на клиента. Възможно е Търговецът да удържи таксите, наложени от PayPal.